Klacht: Cashback actie Airfryer XL

op 18 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind december heb ik me aangemeld voor de cashback actie voor de Airfryer XL. Op 1 februari ontving ik een mail van Caroline Besuijen Senior Manager Consumer Care Philips Benelux
met de vraag om alsnog de goede aankoopbon up te loaden (had per abuis de pakbon gedaan) Dat heb ik de zelfde dag gedaan (factuur van Bol.com als PDF) Sindsdien heb ik niets meer gehoord over de cashback. Op 17 maart heb een mail gestuurd als antwoord op de mail van 1 februari. Maar heb daarop geen reactie gehad. Heb daarom op 29 maart en nog eens op 10 april gemaild met de Philips klanten service. Maar heb tot nu toe geen enkele reactie gehad.

Gewenste Oplossing:

Als ik de 30 euro cashback ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door SFE