Klacht: Cashback actie

op 20 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb op 20 februari 3 nieuwe Samsung artikelen gekocht voor mijn huishouden. Een koelkast, wasmachine een droger met een totaalwaarde van zo’n €1.600 euro, allemaal van Samsung.

Nu was er op de wasmachine een cashback actie, dus ik dacht dit is een mooie deal. Omdat ik midden in een verhuizing zat destijds ben ik helemaal vergeten om mijn cashback actie aan te melden bij Samsung. Er komt namelijk al zoveel kijken bij een verhuizing waardoor je soms iets vergeet..

Nu heb ik contact gehad met Samsung hierover. Samsung vertelde mij kort en krachtig dat dit niet mogelijk was, zonder enige uitleg of sympathie. Ook al heb ik het product aangeschaft (nog wel 3 Samsung producten!) in de actieperiode voor deze cashback.

Ik zou heel tevreden zijn als er toch nog iets geregeld kan worden omtrent mijn klacht. Vooral omdat ik als Samsung klant veel geld heb uitgegeven aan hun producten en hier ook wel iets van service voor verwacht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geertje B.