Klacht: Cashback actie

Myrthe van der Wekken op 06 april 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In februari heb ik een Samsung S8 aangeschaft. De reden dat ik koos voor een Samsung ipv een Iphone was voornamelijk vanwege de prijs. De cashback actie maakte het een stuk aantrekkelijker.

Helaas tot op de dag van vandaag nog geen rooie rotcent mogen ontvangen. Al meerdere keren contact gehad. Ze hadden het opgestuurde toestel wel in goede orde ontvangen, maar er wordt iedere keer geduld van jou als klant gevraagd, terwijl er geen duidelijk vervolg wordt gecommuniceerd. Dat geduld is momenteel dus op aan het raken. Ik ben geen filantropische instelling. Samsung is mij geld verschuldigd en dat moet gewoon betaald worden. Wanneer ik een telefoon koop kan ik ook niet maanden wachten met betalen zonder dat er consequenties volgen!

Zodra ik het geld op mijn rekening heb staan!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door