Klacht: Cashback actie

op 21 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

in december 2013 heb ik en mijn zwager ieder een samsung galaxy tab3 gekocht als je de streepjes code en een kopie van de rekening voor 14 januarie 2014 naar samsung maastricht stuurt dan wordt er 50 euro retour gestort
Na gebeld te hebben met samsung wordt mij verteld dat er niets is aangekomen en mijn zwager kreeg ook al het zelfde antwoord
Vindt dit een rare situatie van verkopen door samsung

Ik ben tevreden als samsung zo als beloofd de 50 euro cashback stort.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Samsung

3 jaren geleden - Geachte cashback22, Wat vervelend om te horen dat u tot op de dag van vandaag geen cashback heeft ontvangen. Wij kunnen u mededelen dat wij uw aanvraag in goede orde hebben ontvangen en dat deze is goedgekeurd. Wij streven ernaar het voordeel binnen 6 weken bij u af te leveren. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Jaime Samsung Webcare

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 06 februari 2014 om 13:06 geantwoord

Geachte heer van Heesch,

Op uw verzoek hebben wij contact gehad met de actieafdeling omtrent uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.

Uw opgestuurde gegevens hebben wij in goede orde ontvangen en zijn op 21 januari 2014 ontvangen en tevens goedgekeurd. Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 tot 8 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag wordt overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.

Wij streven ernaar het cashback bedrag binnen de gestelde termijn volgens onze actievoorwaarden naar u over te maken. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden.

Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.

Alvast bedankt,

Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

Reactie van de melder van de klacht cashback22

3 jaren geleden - De klacht Samsung cashback is in behandeling en wordt volgen Samsung binnen vier weken op gelost. B.V.D

Alle klachten die gemeld zijn door cashback22