Klacht: cashback 75 euro samsung galaxy s7 edge

op 30 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Geachte heer/mevrouw

Hierbij vraag ik uw aandacht voor het volgende.

Op 22 maart 2017 heb ik een Samsung galaxys7 edge aangeschaft. Ik had begrepen dat ik via de cashback actie
een bedrag van 75 euro op mijn rekening teruggestort zou krijgen. De gegevens heb ik op 24 maart 2017 gescand en opgestuurd. De actie liep tot 2 of 3 april.
Omdat ik t/m vandaag niets hoorde heb ik met uw klantenservice gebeld. Daar kreeg ik te horen dat ik de verkeerde gegevens heb opgestuurd en
dat er een mail hierover zou zijn verzonden. Ik weet niet waar u naartoe heeft gemaild, de mail is niet bij mij terecht gekomen, mijn e-mail is [email protected]
Ik ben dus verbaasd dat ik eerst moet bellen om te vernemen dat u de verkeerde scan heeft ontvangen.
In de bijlage doe ik u de juiste scan toekomen met het verzoek alsnog tot betaling van de 75 euro van de cashback actie over te gaan.

Mogelijk heeft u deze gegevens nodig

Registratienummer 1717207
N.Kenepa
Spiegelkarpersingel 25
2492 NC Den Haag
Bankrekening nl72 RABO0129979244 t.n.v N.T.T Kenepa

Als alles goed komt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johnny12