Klacht: Cashback

op 12 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een mail met goedkeuring voor de cashback, nog steeds geen geld ontvangen. De 6 weken zijn inmiddels om.
Na bellen met de klanten service en een bericht op fb krijg ik niet meer antwoord dan ja er is een vertraging opgelopen. In zo’n groot bedrijf als Samsung vind ik het niet netjes dat hier niet een mailtje uit kan om dit even te melden.
Ik begrijp dat de klantenservice mensen hier niks aan kunnen doen, maar de antwoorden zijn voorgeprogrammeerd om maar van de mensen af te zijn.
Wanneer ik het geld wel kan ontvangen is ook een mysterie. Erg jammer en ik ga dus zeker niet nog eens van zo’n actie gebruik maken.

Gewenste Oplossing:

Geld overmaken...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manon2306