Klacht: CashBack 20,- niet uitgekeerd!

op 28 april 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 16 januari 2017 heb ik een email verstuurd naar Philips met een bestel-bevestiging en barcode van een Philips Sonicare HX9112/12 Tandenborstel. Meteen kreeg ik een bevestiging van Philips dat het in behandeling zou worden genomen. 3 maanden later bel ik nog eens hoe het ermee staat en krijg ik te horen dat de factuur had moeten worden meegestuurd ipv een bestel-bevestiging van Mediamarkt. Deze factuur kreeg ik pas later van Mediamarkt als attachment bij de bestelling. Er zou een email van Philips verstuurd zijn maar die heb ik nooit ontvangen. (Ik heb deze klacht al eerder hier gehoord). Mij werd gevraagd om nogmaals de factuur te sturen en dat heb ik meteen gedaan. Nu krijg ik te horen dat de actie is verlopen en er geen Cashback 20,- wordt overgemaakt. Ik vindt het onterecht omdat ik aan alle voorwaarden heb voldaan in de veronderstelling dat de bestelbevestiging de factuur was van Mediamarkt en omdat ik geen vervolg email heb ontvangen van Philips dat het niet goed was aangeleverd.

Hopelijk kan Philips toch nog eens kijken naar mijn klacht omdat ik deze duurdere Sonicare heb aangeschaft er zeker vanuitgaande dat een Cashback actie ook uitgekeerd wordt…

Uitkering CashBack 20,-

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Wiering