Klacht: Cash back wordt niet uitgekeerd

op 31 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Samsung

Heeft op 05 februari 2014 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van den Berg,

Op uw verzoek hebben wij contact gehad met de actieafdeling over uw deelname aan onze cashback actie en kan ik u het volgende hierover vertellen.

Uw opgestuurde gegevens hebben wij in goede orde ontvangen en zijn op ontvangen en tevens goedgekeurd op 25 januari 2014.

Volgens onze actievoorwaarden duurt het 6 tot 8 weken na goedkeuring voordat het cashbedrag wordt overgemaakt naar de door u opgegeven rekening gegevens (dat is rekeningnummer en tenaamstelling houder) als begunstigde.

Wij streven ernaar het cashback bedrag binnen de gestelde termijn volgens onze actievoorwaarden naar u over te maken. Het kan voorkomen dat deze levertijd wordt overschreden.

Vriendelijk verzoeken wij u hier nog wat geduld voor te hebben.

Alvast bedankt,

Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tiggel