Klacht: Cash back drama

op 02 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb alles thuis van samsung, maar mijn emmer is overgelopen en koop nooit iets meer met een cash Back Katie, wat een drama veel tijd ingestoken om alles op te sturen (zal een vr bril krijgen bij mijn aankoop van mijn samsung s8 plus)
Na 6 weken maar eens gekeken op mijn samsung status, staat er onvolledig ingevuld, waar ik ook keek nergens stond wat 8k verkeerd had ingevuld, lekker duidelijk allemaal, net weer gekeken en kom niet eens meer op mijn samsung, echt drama acties die cash Back, trap er niet in veel werk maar niks geleverd

Gewenste Oplossing:

Vr bril gewoon opsturen zonder al die poes pas

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoeders