Klacht: Cash back actie TV

op 10 juli 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 15 mei 2021 TV gekocht met 200 cashback en een webcam van logitech. Deze cashback aangevraagd via cashback van Samsung. Hiervoor moest een scan maken van de label op de doos. Dit heb ik gedaan met een foto via mijn telefoon. Alles door gestuurd. Na een week kreeg een mail dat de foto niet kon worden geaccepteerd het label moet label uitgeknipt zijn. Dit gedaan en weer een foto gemaakt. Moest via een link in de mail worden toegevoegd aan mijn dossier. Helaas werkt deze link niet. Gebeld met Samsung. Moet de foto per what’s app naar hun mailen. Na contract via de app met ene Esther zou alles goed komen zijn had de juiste scan aan mijn dossier laten toevoegen.
Na twee weken kreeg ik een herinnering mail Ik zou niet hebben gereageerd. Weer gebeld volgens de Mw van de telefoon komt het omdat het handmatig was gecorrigeerd. Het zou nog een week of 3 duren. Na drie weken krijg ik mail met een afwijzing omdat ik niet gereageerd had. Enigszins geïrriteerd weer gebeld. Mw aan de telefoon heeft alles nagekeken. Het was echt goed zij zou er een klacht van maken. Ook nog maar eens geappt met Esther ook zij bevestigd dat het goed was. Zou binnen een week wat horen. Maar helaas het blijft stil bij Samsung. Mijn dossiernummer 281693172

Wanneer ik mijn 200,00 euro krijg plus de camera

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht hkb54

1 week geleden - Waarom neemt Samsung zijn klacht niet in behandeling?

Alle klachten die gemeld zijn door hkb54