Klacht: casch back probleem

op 26 mei 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebben een NEO Qled tv gekocht incl. Sounbox en op de tv zat een actie met 200,00 euro cashback en een Logitech webcam. Ik heb netjes alles doorgestuurd en geregistreerd bij de Samsung. En nu krijg ik een verzoek om dit nogmaals te doen uiterlijk dezelfde dag. Ik klik op de link in het bericht die het niet doet. Vervolgens ga ik op de chat en daar kom ik ook niet verder mee alle foto’s weer een keer op de chat gezet. Maar krijg nu gewoon geen antwoord meer terug. Nu zie ik op internet dat heel veel mensen hier last van hebben en dus geen beloofde chasback krijgen. Ik word hier heel boos over dat ze zo met mensen omgaan.

Gewenste Oplossing:

Als het beloofde geld op mijn rekening is gestort en de webcam aangekomen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne65