Klacht: Oplichting en slechte service!

Xxd op 18 maart 2025 over Carkiddo in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25-02 jl. heb ik een bestelling geplaatst bij Carkiddo. Inmiddels zijn er 15 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen, noch is het bedrag teruggestort. Ondanks herhaaldelijk telefonisch contact en loze beloftes, is er geen oplossing gekomen. Deze gang van zaken is absoluut onacceptabel en getuigt van een zeer gebrekkige klantenservice.

Ik heb inmiddels juridische stappen in gang gezet om mijn geld terug te krijgen. Mijn ervaring met Carkiddo is zeer negatief en ik wil anderen waarschuwen voor deze oplichterspraktijken. Ik raad iedereen aan om niet bij Carkiddo te bestellen en voor een betrouwbaar alternatief te kiezen.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Carkiddo
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Carkiddo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carkiddo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xxd