Klacht: Auto niet ontvangen, bestelling geannuleerd maar geen geld retour

Uiltje26 op 14 maart 2025 over Carkiddo in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Auto besteld voor onze kleine. Deze hebben wij nooit ontvangen en is, na contact (wat veel moeite heeft gekost) geannuleerd. Het geld zou binnen 10-15 werkdagen teruggestort worden. Tot op heden niets ontvangen en krijg amper tot geen contact meer met hen. Ze beloven van alles maar het is nog steeds niet opgelost!

Gewenste Oplossing:

Ons geld retour en t zou leuk zijn als zij ons een extra aanbod doen zodat we ons kindje alsnog ergens mee kunnen verblijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Carkiddo
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Carkiddo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Carkiddo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Uiltje26