Klacht: slechtste aankoop aller tijden

op 24 oktober 2014 over Car audio expert in Spijkenisse in de categorie Auto Onderdelen

Gekocht op 24-9-2013 bestelde ik:
Audi A3 RNS-E radio navigatie multimedia 7 inch touchscreen voor 499 EURO.

Na problemen met een dubbelde cd die het apparaat inslikt en een navigatie die vastloopt komt Car Audio Expert me niet tegemoet met hun omruilservice. Ze kennen überhaupt een slechte service.
De voorstellen die ik deed om er uit te komen, sloegen ze af.

Helaas kan ik hier niet veel tekst kwijt, dat laat deze site helaas niet toe. Ik heb vele mails naar Car Audio Expert gestuurd. Alles ten spijt, want ik zit met een waardeloos systeem opgescheept.

Het hele grapje heeft me 640 EUR gekost en veel ergernis.Ik doe geen zaken meer met Car Audio Service. Al doen ze het goed als ik de enige ben die ontevreden is natuurlijk. Mijn voorstellen om 75% retour van het aankoopbedrag of een bijbetaling bij een beter systeem zijn niet meer geldig.

Ik wil graag andere mensen het volgende adviseren:
- koop een goed apparaat en ga niet voor een dubbeltje op de eerste rij; prijs-kwaliteit gaat hier wel op;
- koop een apparaat in de buurt, want als er iets is, zit jij met de gebakken peren. (of zorg dat je een goede handige kennis hebt!)

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Car audio expert in Spijkenisse over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Car audio expert in Spijkenisse in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Car audio expert in Spijkenisse een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Car audio expert in Spijkenisse is afgesloten door de melder van de klacht.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Car audio expert in Spijkenisse beoordeeld.

Car audio expert in Spijkenisse

Heeft op 24 oktober 2014 om 14:55 geantwoord

Klant heeft op 24-9-2013 een navigatiesysteem voor Audi A3 besteld. Op 11-11-2013 stuurt klant een email dat hij per ongeluk een cd in het apparaat heeft gedaan terwijl er al een schijf inzat. Dit is voor het eerst in onze historie maar goed, klant voorgesteld het systeem te retourneren of langs te komen zodat we het probleem kunnen verhelpen. Klant vond naar ons toe komen te duur en liet het toestel demonteren bij een plaatselijke garage, wil hier ook een tegemoetkoming voor. Deze garage kon het toestel niet demonteren, sleutels bleven vast in het toestel. Volgens de klant zijn de CD''s er uiteindelijk toch uit gehaald door deze garage. Klant geeft aan op 29-11-2013 dat hij de radio terug wilt sturen en geld terug wil. Systeem is nooit naar ons opgestuurd.

Op 30-7-2014 bijna een jaar later stuurt klant ons een email: Navigatie is stuk, het beeld blijft op hetzelfde beeld staan en reageert nergens op. Het is net of het systeem is vastgelopen.

Ons antwoord: Goedemiddag, als u van mening bent dat het systeem defect is kunt u deze retourneren dan zullen wij deze controleren en voor een oplossing zorgen.

Op 7-8-2014 reactie van klant: De radio/navi is er weer met veel pijn en moeite uit gehaald. Vanaf het begin kan ik niet met het apparaat overweg, hij is gebruiksonvriendelijk, er zit geen gebruikershandleiding bij. Ik moet bij wijze van door het scherm heen drukken om een andere zender te zoeken.

Klant geeft dus eerst aan dat de navi stuk is en later dat deze gebruiksonvriendelijk is. Erg onduidelijk allemaal.

Voor het eerst na ruim een jaar op 11 augustus stuurt klant het systeem naar ons retour. Systeem is getest en alle functies werken perfect. Omruilgarantie is dus helaas niet van kracht. Voorstellen van de klant om 75 % van het aankoopbedrag terug te geven kunnen wij helaas niet accepteren. Het systeem is tenslotte bijna een jaar in gebruik.

We sturen het systeem vervolgens op onze kosten terug naar de klant. Het pakket wordt 3 weken niet opgehaald bij het postkantoor. Uiteindelijk heeft de klant het systeem na ons onderzoek retour,maar nu krijgen we de beschuldigingen dat er schroeven ontbreken/andere schroeven, en dat het systeem nu waardeloos zou zijn. We hebben het systeem niet opengemaakt, niet nodig geweest, want alles functioneerde perfect. Mocht reparatie nodig zijn dan wordt dit professioneel in de fabriek gedaan Het is logischer dat bij het demonteren van het systeem (wat met pijn en moeite is geweest, wat de klant eerder aangaf) het systeem beschadigd is geraakt, en dat er vervangende schroeven zijn gebruikt.

Al met al duidelijk dat deze klant niet overweg kan met het systeem. Systeem is getest en werkt perfect ondanks aantijgingen van klant. Wij hebben ons best gedaan klant te helpen, maar de klant stelt eigen eisen en beschuldiginen en daar kunnen wij helaas niet in mee. Mocht het systeem defect zijn binnen 1 jaar, wordt deze kosteloos omgeruild voor een nieuw exemplaar. Om dan te melden dat wij een slechte service hebben omdat we de eisen van de klant niet accepteren......

Heeft op 24 oktober 2014 om 16:40 geantwoord

Ik was niet meer op zoek naar een oplossing, die komt er niet. Daar is Car Audio Expert wel duidelijk in geweest.
uit hun reactie blijkt dat het (net als alle andere klachten over hun op internet) niet aan hun licht.

Maar voor de mensen die echt opletten:
Ik kocht het apparaat 24-9-13 en had half nov 2013 al klachten en wederom in juli 2014. Ik stuurde het apparaat terug op 7-8-2014. Dan zitten we nog steeds ruim binnen een jaar toch.

Daarnaast maak ik 2x kosten en stuur ik het apparaat terug. Dat doe ik niet zo maar toch?! Dus de omruilservice van 1 jaar komen ze niet na!!

Ik wil ook niets liever dan een goed werkend systeem in mijn auto. Jij toch ook? Kortom. Doe geen zaken met Car Audio Expert, want de Service komen ze zeker niet na en is er iets, dan ligt het niet aan hun.

P.S. het mag duidelijk zijn dat het bedrijf mijn woorden verdraaid en sommige stukken tekst uit mijn mails heeft weggelaten.

Bericht van Car audio expert in Spijkenisse

5 jaren geleden - Ja rekenen kunt u inderdaad goed, u heeft het systeem binnen een jaar retourgestuurd. Maar lezen en nadenken is het probleem. Het systeem funcioneert PERFECT. Video opname is ter bewijs gemaakt. Dat u er dan niet mee overweg kunt en fabeltjes verzint dat het toestel 2 cd's inslikt, touchscreen niet meer reageerd etc, is voor ons geen reden om de omruilgarantie toe te passen.Dus volgens u krijgt iedereen die binnen een jaar een goed werkend product terugstuurt een nieuw exemplaar? Dan wil ik daar ook wel gebruik van maken!

Alle klachten die gemeld zijn door a.cdewit