Klacht: Valse voorwendselen

op 16 november 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik woon op een adres waar iemand tijdelijk dit heeft gebruikt als briefadres. Dit komt te vervallen na 3 maanden. De gemeente start dan een adresonderzoek. Nu werd er gisteren aangebeld aan de deur. Deed open en die man zei gemeente…… Vroeg naar de geadresseerde, ik zei die woont hier niet. Kwam de trap op in het portiek en gaat wat invullen. Ik zie een exploot. Zeg tegen hem ben jij deurwaarder. Ja waarom heb je je niet op die manier geïntroduceerd. Ik heb mijn opdrachtgever genoemd. Ja maar zo werkt het niet. Heb hem ook doorverwezen naar zijn opdrachtgever de gemeente. Wilde de brief voor de geadresseerde geven aan mij geweigerd. Hij zei mag ik het in de brievenbus achterlaten. Doe wat je niet laten kunt.

Na overleg met een vriend die bij een deurwaarder werkt zijn er heel veel fouten gemaakt door deze deurwaarder. Had zich moeten introduceren dat hij deurwaarder is, mag geen exploot achterlaten op een briefadres, ga zo maar door. Lekker bezig.

Ik voel me bedrogen. Onder valse voorwendselen informatie loskrijgen bij mij. Gelukkig weet ik niet waar de geadresseerde verblijft, kan ook geen info geven.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Phoebe1973