Cannock Chase Incasso Klachten
Ik heb 19 september de Parkeerboete van 3 sept (88,50) met kenmerk 11614166274 betaald via overschrijving.
Leasemaatschappij heeft deze parkeerboete OOK betaald, en doorgestuurd naar mijn werkgever
Werkgever heeft bedrag ingehouden op salaris.
Diverse malen gebeld, gemaild
Bedrag zou binnen 5 werkdagen Teruggestort worden... Lees meer
Het bedrijf Cannock chase meent meerdere brieven te hebben gestuurd over een parkeerboete in Leiden. Echter is geen een van de brieven ontvangen. Als burger kan je ook niet bewijzen dat de brieven niet ontvangen zijn. Men verwijst je naar... Lees meer
Administratieve nalatigheid: Ze stuurden brieven naar een verkeerd adres, wat wijst op slordige administratie. Dit soort fouten zijn onacceptabel in een professionele omgeving.
Ontbreken van basisinformatie: Ze eisen betalingen zonder enige onderbouwing of bewijs, en weigeren vervolgens om degelijke informatie te... Lees meer
Administratieve nalatigheid: Ze stuurden brieven naar een verkeerd adres, wat wijst op slordige administratie. Dit soort fouten zijn onacceptabel in een professionele omgeving.
Ontbreken van basisinformatie: Ze eisen betalingen zonder enige onderbouwing of bewijs, en weigeren vervolgens om degelijke informatie te... Lees meer
Administratieve nalatigheid: Ze stuurden brieven naar een verkeerd adres, wat wijst op slordige administratie. Dit soort fouten zijn onacceptabel in een professionele omgeving.
Ontbreken van basisinformatie: Ze eisen betalingen zonder enige onderbouwing of bewijs, en weigeren vervolgens om degelijke informatie te... Lees meer
Boete betaald op 24 juli en wederom een Vooraankondiging loonvordering ontvangen op 7 augustus
met dagtekening 29-07-2024.Telefonisch niet te bereiken. Lees meer
Incasso al betaald ook al was deze niet terecht. Maar om er maar vanaf te zijn. En nu weer brief dat ik nog moet betalen. Al copy afschrijving gemaild. Maar ze hebben zelf de boel niet op orde. Al maanden... Lees meer
Onmogelijk om contact te krijgen met dit bedrijf, het keuze-menu stuurt je telkens weer terug naar opties waarbij je zelf erg veel werk hebt van de fouten van dit bedrijf. Uiteindelijk toch iemand te pakken, weigert enige verantwoordelijkheid te nemen... Lees meer
Via easypark app mijn nieuwe auto aangemeld. per ongeluk één verkeerde letter in het kenteken gezet. Natuurlijk een bekeuring gekregen, terwijl ik wel betaald had. Op 18 dec 2023 hebben ze een bekeuring gestuurd en ik heb bezwaar aangetekend en... Lees meer
ik heb 7 januari 2024 een onterechte boete gekregen, parkeren gemeente Maastricht. Ik heb op 11 januari bezwaar gemaakt en op 19 januari de boete betaald. Tot op heden geen reactie op mijn bezwaar gekregen. Vandaag geprobeerd telefonisch contact op... Lees meer