Mijn Klacht:
Vandaag nav mijn mail aan Cannock Chase Incasso teruggebeld door Mevrouw Boogerd.
Zij gaf aan dat er meerdere vorderingen openstaan en dat om een beslaglegging te voorkomen alles in 1x voldaan moet worden. Ik gaf aan dat dit niet mogelijk is omdat mijn ouders van een pensioen leven. Mevrouw Boogerd gaf aan dat er verder niks meer gedaan kan worden en dat er beslag gelegd wordt.
Ik gaf aan dat er meerdere keren geprobeerd is om contact op te nemen met jullie maar dat mijn moeder jullie telefonisch niet kon bereiken en dat haar € 20.- bltg helemaal op was, en dan krijg je een sneer van mevrouw Boogerd dat er al meerdere keren afspraken zijn gemaakt en niet nagekomen en dat het maar vreemd is dat er bltg op geraakt is, beetje lachend en onbeschoft erbij.
Er wordt niet ontkent dat meerdere afspraken niet zijn nagekomen, maar als een medewerker een toon opzet en ook nog gaat lachen en neerbuigend gaat doen dan vind ik dit onbeschoft.
Ik ben zelf werkzaam als schuldhulpverlener en ik weet uit ervaring met mijn clienten dat ik ook lang moet wachten tot ik antwoord van jullie krijg, maar op zo’n onbeschofte manier geholpen te moeten worden door 1 van jullie medewerkster nee dat pik niet.
Gewenste Oplossing:
Als men in dit geval Mevouw Boogerd bereid is om te luisteren en niet meteen een sneer geeft en onbeschoft erbij lacht dan zullen klanten heel tevreden ophangen.
Zulke medewerkster moeten eerst een cursus gaan volgen hoe zij met incasso klanten moeten omgaan!!! Dit zijn uiteindelijk ook maar mensen
