Klacht: geld gestort naar verkeerd rekeningnummer

Marjory op 11 juni 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een bedrag naar cannock chase gestort.
blijken echter meerdere cannock chases te zijn ,helaas naar de verkeerde gestort
nu wil ik dat zij dat intern regelen,want heb het geld ook niet terug gehad.
moet toch niet zo moeilijk zijn.
bank heeft bevestigd dat meerdere keren naar zelfde rekening is gestort.
ook over deze bedragen nooit iets gehoord.
dus die zijn dan wel goed verwerkt.

Gewenste Oplossing:

wil dit intern door hun geregeld hebben.
personeel via telefoon is ook gewoon onbeschoft en verre van klantvriendelijk.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door