Klacht: Camping om kwart voor acht niet willen open doen om te gaan duiken

op 19 september 2017 over Vacansoleil België in de categorie Online Reisbureaus

De bazin van Castell Montgri een Hollandse maakt daar alles kapot voor de reclame van vacansoleil. Hadden deze camping geboekt omdat ze bij de camping stond gekend voor duikers!!!! Vergeet het met drie personen duikpakketten aangekocht ook nachtduiken (brandweerduikers), hulpvaardige mannen zou ik zeggen maar dan wil je de boot halen en je mag niet van de camping om kwart voor acht., mensen die hun vlucht in Girona moesten hebben s morgens ook niet!! Komaan da is daar een echte gevangenis, op vakantie moet je toch vrij zijn! We moesten al het duikgerief maar buiten de camping gezet hebben , komaan da kost duizenden euro’s , da zet je niet buiten met als gevolg twee personen zijn dezelfde dag al vertrokken en wij de dag erna al, dus maar drie dagen gebleven, het was toch te laat om boot nog te halen

Als jullie die Esther daar wegsturen en onze duiken terug betaald!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vacansoleil België over deze klacht.

Bericht van Vacansoleil België

1 jaar geleden - Beste familie Van de Velde, Klacht.nl is geen onderdeel van Vacansoleil. Wel hebben wij uw bericht gericht aan Vacansoleil op klacht.nl opgemerkt. Een inhoudelijke reactie werd reeds op 14 september aan u gestuurd. Indien u hierover nog verdere vragen heeft, verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten, Vancansoleil België

Alle klachten die gemeld zijn door Van de Velde Hans