Klacht: emmer volume tabak 378gram

JCFrank op 03 december 2016 over Camel in de categorie Sigaretten

Ik ben sinds kort zelf sigaretten gaan draaien, omdat mij werd gezegd dat dit een hoop geld zou schelen.
Dus een zeer goede elektrische sigarettenvuller aangeschaft, echte mascotte hulzen en een flinke emmer volumetabak van camel ( 378 gram) waarop op de voorkant staat “up to 840 cigarettes*. Er staat een sterretje achter dit aantal, kleine letter geven aan: “*het aantal sigaretten kan varieren afhankelijk van de gebruikte hoeveelheid tabak en de manier waarop de sigaret werd gefabriceerd.”
Ok, da’s logisch, maar er kan maar een bepaalde hoeveelheid tabak in een tube want bij te vol “jammed” dus blokkeert de elektrische vuller.
Vanaf de eerste keer sigaretten draaien, ben ik gaan turven, emmer tot op de bodem leeggemaakt, maar kwam toch écht niet verder dan 530!!
840-530= 310 !!!!!!!!
Ik vind dit toch wel een aanzienlijk verschil, ook al is het goedkoper dan pakjes kopen, ik voel me toch wel zeer bedonderd….
Ik heb gezocht op google of ik de fabrikant van deze emmers kan bereiken, maar zonder succes, dus daarom leg ik mijn klacht hier neer.

Aanpassing op emmer hoeveelheid sigaretten, of anders prijs aanpassen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door