Klacht: Callcenter Tele2

op 26 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 7 dagen tijd, ben ik inmiddels 10 keer (!) gebeld door de callcenter van Tele2 waar ik al jaren een mobielabonnement heb. Ik heb mij na het eerste telefoontje mij direct aangemeld bij het bel-mij-niet-register en dit ook in de eerste 3 telefoontjes van de medewerkers van Tele2 aangegeven gezien het registeren bij het bel-mij-niet-register tot 6 weken kan duren. Ik wordt als klant volledig genegeerd ook al geef ik nadrukkelijk aan geen interesse te hebben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er naar mij geluisterd wordt als klant, en zij mij niet meer bellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joy Taytelbaum