Klacht: Call centrum

op 30 juni 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Beste medewerker,
Twee weken geleden ben ik ter oriëntatie bij Brugman keukens te Leeuwarden geweest. Puur ter informatie
Nu wordt ik twee dagen achter elkaar gebeld met mededelingen over kortingen en extra aanbiedingen. Heb de eerste keer duidelijk gemaakt dat ik alleen maar ter informatie in betreffende filiaal ben geweest.
Wat schets mijn verbazing vandaag weer een actie telefoontje.
Laat ik nogmaals duidelijk zijn dat ik mij alleen maar oriënteer en kortingen en extraatjes bij niets zeggen. Eerder ben ik nu geneigd om Brugman keukens te mijden.
Vr.gr
Martin Vervoort

Absoluut geen telefoontjes meer

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 30 juni 2016 om 15:07 geantwoord

Beste meneer Vervoort,

Vervelend om te lezen dat u deze telefoontjes als zeer onprettig ervaart. Dat is uiteraard niet de bedoeling hiervan. Ik zorg er dan ook voor dat u niet meer zal worden gebeld.

Hopelijk tot ziens in één van onze filialen!

Bas - Webcare Brugman Keukens en Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Martin02