Klacht: Boxspring

op 09 juli 2018 over Cali-Online in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ondertussen een half jaar geleden een boxspring gekocht via telegraaf aanbediedingen. Eindelijke binnen gekregen na 2 maanden. Bed is scheef en van lage kwaliteit. Dat is nog tot daar aan toe. Motor (het is een elektrisch verstelbare boxspring) heeft het na 3 maanden geven er zou een nieuwe motor komen. 3 maanden levertijd. Nu krijg ik vandaag een mail nieuwe motor is binnen mer functioneerd niet naar behoren dus moet weer 3 maanden wachten. Ik heb meer het idee dat alles uitgesteld wordt in de hoop dat ik het niet meer zie zitten maar ik heb het helemaal gehad met de “service” van deze partijen. Eigenlijk wil ik gewoon mijn geld terug en dat bed weg.

Met vriendelijke groet,

Bart Derks

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bed weg

Alle klachten die gemeld zijn door BDerks97