Klacht: Wij realiseren ons ……

Hogendoorn op 23 maart 2012 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nou CAK realiseerde zich helemaal niets na een half uur sta ik nog steeds in de wacht en kan het bandje wat word afgespeeld wel door de telefoonboeken trekken.
Ik de tijd dat ik wacht kan ik mooi mijn klacht melden.
Je moet er wat voor doen om je centjes terug te krijgen

Wat een …… Bedrijf

Gewenste Oplossing:

Me centen terug per direct.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 22 augustus 2012 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Een medewerker heeft contact opgenomen met de klant. In dit gesprek hebben wij bevestigd dat wij te veel eigen bijdrage Zorg met Verblijf hebben geïncasseerd. Wij hebben de te veel betaalde eigen bijdrage intussen teruggestort op de bankrekening van de klant. Hiermee is het probleem opgelost.

Wilt u meer informatie over de eigen bijdrage Zorg met Verblijf? Kijk dan op onze site: http://www.hetcak.nl/portalserver/portals/cak-portal/pages/k1-1-zorg-met-verblijf.html

Alle klachten die gemeld zijn door