Klacht: Vestrijken termijn beschikking aanvraag algemene tegemoetkoming Wtcg

lowenhardt16 op 21 februari 2012 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 12 december 2011 een aanvraag Algemene tegemoetkoming Wtcg gedaan. Tot op heden, na 3 telefoontjes te hebben gepleegd, geen ontvangstbevestiging of beschikking ontvangen, en krijg ook geen ontvangstbevestiging meer. Datum aanvraag komt niet overeen met de datum in het klantdossier. Er wordt met mijn gegevens gesjoemeld. 2 klachten ingediend. Ga nu een formulier dwangsom toesturen, maar moet dat zonder kenmerk doen omdat ik geen ontvangstbevestiging krijg.

Gewenste Oplossing:

Er is geen enkele oplossing tot op heden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 29 juni 2012 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Sinds 1 mei 2012 is het Webcareteam van het CAK actief op Klacht.nl. Wij behandelen alle nieuwe klachten. Is de klacht ouder? Dan sturen wij de indiener van de klacht (onze klant) een bericht waarin wij vragen of de klacht nog speelt. Dit hebben wij ook bij deze klacht gedaan. Op ons bericht heeft de klant niet gereageerd. Daarom gaan wij ervan uit dat het probleem is opgelost en dat de klacht dus niet meer speelt. Wij sluiten dan ook de klacht op Klacht.nl. De klant kan ons een privé-e-mail sturen als hij of zij vindt dat het probleem toch nog niet is opgelost.

Heeft u vragen over het CAK of over het webcareteam van het CAK? Kijk dan op onze vernieuwde website: www.hetcak.nl

Alle klachten die gemeld zijn door