Klacht: TEVEEL BETAALD

pieter se op 27 mei 2020 over CAK in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

HET CAK KAN DE BETALINGEN NIET VINDEN DIE BIJ ONS VAN DE REKENING ZIJN AFGESCHREVEN IK VIND DAT RAAR JAREN DOEN WE HET ZO EN NU KUNNEN ZIJ NIETS VINDEN VOLGENS ONS DOEN ZE GEEN MOEITE OM ONS TE HELPEN MAAR MEER OM ONS TE DWARS BOMMEN WAAR IS HET GELD WAT OVER IS GEMAAKT GEBLEVEN

Gewenste Oplossing:

ALS ALLES IS OPGELOST

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 17 juli 2020 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht pieter se

2 jaren geleden - helaas is het probleem niet opgelost na veel vragen is er een betaal overzicht gestuurd en als ik ze naast elkaar leg zie ik heel wat anders dan mevrouw beweert ik zie de afschrijvingen van mijn rekening en als ik die naast die van CAK leg wat bij mij is afgeschreven bij het CAK is bij geschreven ook laat dit formulier van cak zien dat er 13x131.07 is bij geschreven ( BETAALD) IN 2018 dit is voor ons als leek heel duidelijk ze kunnen nu niet meer ontkennen dat ze deze betalingen NIET hebben gehad dat zij de verwerking niet aankunnen daar kan ik niets aan doen daarbij wil ik nog eens aangeven dat ik heb geprobeerd te bellen naar cak waarbij ik 20min inde wacht stond en daarna te horen kreeg dat de genen die hier over gaat niet aanwezig was enof ik de volgende dag maar terug moest bellen. daarbij moet ik vermelden dat die meerdere keren op mijn huis telefoon terwijl ik aan het werk ben niet veel zullun helpen ze hebben nooit op mijn mobiel geprobeerd ook hebben mevrouw aan de telefoon gehad met een uitleg waar mevrouw niets van snap ook moet ik vermelden dat mevrouw van CAK NIET ERG VRIENDELIJK WAS AAN DE TELEFOON dus het bewijs dat er 13x131.07 is betaald in 2018 zin we nu terug op de bank afschriften en op de betaal overzichten van cak wat moet hier nog duidelijker zijn de klacht word dan ook niet afgesloten hier bij geef het cak aan hoe slecht zij zijn in de administratie zij kommen niet met een oplossing maar discrimineren ons op ons kunnen door dit alles ben ik een goede baan kwijt bedankt CAK ze hadden beter moeten kijken naar de betalingen die binnen kwamen HELAAS KLACHT NIET OPGELOST MVG M Pardoel

pieter se

Heeft op 20 juli 2020 om 21:00 geantwoord

hier is geen oplossing geboden

Bericht van

2 jaren geleden - De klant laat weten dat zijn klacht met het telefonisch contact op 2 juni 2020 niet is afgehandeld. Er zou volgens klant geen oplossing zijn geboden. Het CAK heeft op 13 oktober 2020 schriftelijk gereageerd op de klacht van de klant. In de brief wordt alles nogmaals uitgelegd. Ook wordt opnieuw gevraagd om concreet aan te geven welke betalingen ontbreken in ons overzicht. Dit kan de klant doen via het contactformulier op onze website, per e-mail of door een brief te sturen naar het antwoordnummer van het CAK. De klacht van de klant is bij het CAK afgesloten. Heeft de klant na de brief van 13 oktober 2020 nog vragen? Dan kan hij contact opnemen met de klachtbehandelaar zoals vermeld in de brief. Is meneer niet tevreden over de afhandeling van zijn klacht? Dan verwijzen wij hem naar de Nationale ombudsman.

Alle klachten die gemeld zijn door pieter se