Mijn Klacht:
Ik probeer vanaf september 2011 een peiljaar verlegging door te voeren i.v.m. Een inkomenswijziging. Keer op keer wordt ik door de medewerkers anders geïnformeerd over de te nemen stappen. Iedere keer mag/moet je je verhaal weer van voren af aan vertellen en wordt je afgescheept. Na het telefoongesprek zijn er nog meer vragen dan oplossingen. In het systeem kunnen ze zien dat je al veel vaker hebt gebeld over het zelfde probleem,. Als je in gesprek bent met een medewerker en je maakt een afspraak je krijgt de naam en als je terug belt kent niemand deze naam en kun je weer van voren af aan beginnen. Er wordt beloofd dat je wordt teruggebeld en dit gebeurd ook niet. Al met al een zeeeeeer klantontvriendelijke organisatie.
Gewenste Oplossing:
Als er een afspraak gemaakt wordt, dat die wordt nagekomen .
Eerlijk en respectvol te zijn tegenover je gesprekspartner .
Stoppen met een keuzemenu aan de telefoon
Rechtstreeks afrekenen met de zorgaanbieder zonder tussenkomst van het cak
