Klacht: Telefonisch te woord staan

ziegerink op 10 april 2012 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer vanaf september 2011 een peiljaar verlegging door te voeren i.v.m. Een inkomenswijziging. Keer op keer wordt ik door de medewerkers anders geïnformeerd over de te nemen stappen. Iedere keer mag/moet je je verhaal weer van voren af aan vertellen en wordt je afgescheept. Na het telefoongesprek zijn er nog meer vragen dan oplossingen. In het systeem kunnen ze zien dat je al veel vaker hebt gebeld over het zelfde probleem,. Als je in gesprek bent met een medewerker en je maakt een afspraak je krijgt de naam en als je terug belt kent niemand deze naam en kun je weer van voren af aan beginnen. Er wordt beloofd dat je wordt teruggebeld en dit gebeurd ook niet. Al met al een zeeeeeer klantontvriendelijke organisatie.

Gewenste Oplossing:

Als er een afspraak gemaakt wordt, dat die wordt nagekomen .
Eerlijk en respectvol te zijn tegenover je gesprekspartner .
Stoppen met een keuzemenu aan de telefoon
Rechtstreeks afrekenen met de zorgaanbieder zonder tussenkomst van het cak

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CAK beoordeeld.

CAK

Heeft op 22 juni 2012 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

In overleg met de echtgenoot van de klant is de klacht afgerond.

Wij hebben de inkomensherziening(peiljaarverlegging) voor de klant uitgevoerd en de teveel in rekening gebrachte kosten gecorrigeerd.

Wij betreuren het dat wij de eerder gemaakte afspraken met de klant niet zijn nagekomen en hebben hier onze excuses voor aangeboden. De klachten worden meegenomen om onze klantenservice te verbeteren.

Voor meer informatie over zorg zonder verblijf willen wij u verwijzen naar onze website: http://www.hetcak.nl/portalserver/portals/cak-portal/pages/k1-2-zorg-thuis.html

Alle klachten die gemeld zijn door