Klacht: te hoge rekeningen voor mijn zoon

marja11 op 07 april 2012 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg te hoge rekeningen van het cak voor mijn gehandicapte zoon en als je belt moet je uitkeringspapieren opstuuren dat doe je en er word niet naar gekeken of uitgezocht dan krijg je papieren van een deurwaarder die er niks van begrijpt als je belt en die het cak moet bellen waar je niks op terug hoort
mijn zoon is 2 weekende in de maand op loge nu geven hun zorg met verblijf aan mijn zoon gaat vrijdags weg en komt zondags smiddags om 4 uur terug dat is toch geen zorg met verblijf gr mev van as

Gewenste Oplossing:

dat het opgelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 28 september 2012 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klacht opgepakt. Een medewerker van het CAK heeft contact opgenomen met de moeder van de klant. Naar aanleiding van deze gesprekken hebben wij de eigen bijdrage Zorg met Verblijf aangepast voor de klant en de onterechte zorgkosten zijn komen te vervallen. Daarbij hebben wij een betaaloverzicht naar mevrouw toegestuurd om de totale kosten inzichtelijk te maken. De klant kan het openstaande saldo betalen met de toegezonden acceptgirokaart.

Heeft u vragen over uw factuur of over de zorgkosten Zorg met Verblijf. Kijk op onze website: http://www.hetcak.nl/portalserver/portals/cak-portal/pages/k1-1-zorg-met-verblijf.html

Alle klachten die gemeld zijn door