Klacht: Nar 5 jaar itspraak bezwaarschrift

rubicon op 24 april 2012 over CAK in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

eindelijk na 5 jaar een uitspraak op het bezwaarschrift uit 2007. nu nog een betalingsregeling treffen. Je krijgt geen direct telefoono, geen e mail adres, de medewerkers weigeren je terug te laten bellen. Je wordt weer in de wacht gezet. Ze zijn in overleg. : Wij realiseren ons dat u nog steeds wacht. Zoidra een medewerker beschikbaar is wordt u geholpen.

Gewenste Oplossing:

Het Cak kan mij terugbellen dat lijkt mij 10 keer eenoudiger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 18 juli 2012 om 18:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Een medewerker heeft contact opgenomen met de klant. In dit gesprek hebben wij met de klant een passende betalingsregeling afgesproken. In overleg met de klant hebben wij de klacht gesloten.

Heeft u meer informatie over onze facturen en manieren van betalen? Kijk dan op onze website:https://www.hetcak.nl/portalserver/portals/cak-portal/pages/k1-1-3-de-factuur.

Alle klachten die gemeld zijn door