Mijn Klacht:
30 november 2011 heb gebeld wanneer mijn beschikking verstuurd zou worden. Via het klantportaal kon ik zien dat de beschikking klaar stond voor verzending, vandaar mijn vraag. Antwoord: voor 14 december 2011
14 december 2011 nog niets ontvangen. weer gebeld. Antwoord: over 2 – 3 weken.
17 januari 2012 nog steeds niets ontvangen. Beschikking staat nog steeds klaar voor verzending. Medewerker callcenter kan mij ook niet uitleggen wat dat inhoudt, en waarom het zo lang duurt. Ook kan zij mij niet doorverbinden met iemand die dat wel weet. Maar . eind januari komt de beschikking.
30 januari 2012 gebeld door iemand van het webcareteam (@CAK_Wtcg). Zij vertelt mij dat er al sinds december 2011 een technische storing is. (Waarom hoor ik dat nu pas? Waarom staat dat niet op de website??) Storing moet echter in februari opgelost zijn.
8 februari nog steeds NIETS ontvangen. Medewerker callcenter: er is nog steeds een technische storing. Moet deze maand opgelost worden.
Waarom houdt het CAK mij zo aan het lijntje?
Waarom wordt informatie over een technische storing niet op de website vermeld?
Waarom duurt de technische storing zo verschrikkelijk lang?
8 februari 2012 heb ik een klacht bij het CAK ingediend via hun website. Tot op heden (25-2-2012)nog GEEN reactie ontvangen!
Gewenste Oplossing:
Uitbetaling Wtcg zsm, uitleg waarom technische storing zó lang moet duren, excuses.
