Klacht: CAK zvw buitenland neemt na 15 minuten telefoon nog niet op

weltenp op 08 december 2022 over CAK in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde het CAK over de Zorgverzekeringswet bijdrage buitenland. Regelmatig kreeg ik te horen: alle medewerkers zijn bezet, we doen er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen. Na 15 minuten tig maal dit bericht gehoord te hebben heb ik toch de hoorn op de haak gegooid. Mijn begrip van alles er aan doen is blijkbaar anders dan iemand meer dan 15 minuten aan de telefoon te laten wachten, met 0 uitzicht op hoe lang het nog zou kunnen duren. Men wordt nog niet eens ge-informeerd over het aantal wachtenden voor u.

Gewenste Oplossing:

Telefoon beantwoorden binnen 3 minuten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CAK

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CAK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door weltenp