Klacht: Geen internet en schofterig gedrag klantenservice

AdriRuiter op 03 juli 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonvader van 85 zal al weken zonder internet vanwege een defect modem en werdt door de klantenservice van Caiway al enige tijd aan het lijntje gehouden.

Op zijn verzoek heb ik maandag 28-6 neem ik contact op met de helpdesk. De medewerker geeft aan dat er meerdere fouten zijn gemaakt, maar dat er uiterlijk woensdag een nieuw modem is.

Dinsdag 29-6 is er inderdaad een nieuw modem, helaas lukt het op afstand activeren niet.

Woensdag 30-6 heb ik weer contact met de helpdesk van Caiway. Het is weer mis gegaan en het modem moet handmatig geactiveerd worden. Hoelang dat gaat duren is onduidelijk. Facturatie gaat ondertussen gewoon door.

Wat op begint te vallen is dat er totaal geen initiatief tot communicatie vanuit Caiway. Elke keer moeten wij als klant herinitiatief nemen.

Vrijdag 2-7 maar weer contact opgenomen met de klantenservice van Caiway. Ik wordt te woord gestaan door ene Pip. De toon is uiterst arrogant en hij is weinig bereid om ons te helpen of duidelijkheid te verschaffen. Ik raak hierdoor een beetje geirriteerd, waarop Pip aangeeft dat ik niet bijdehand moet worden. Vervolgens vraagt hij of ik verder nog wat te zeuren heb. Als ik hem daarop aanspreek geeft hij aan dat hijs geen gesprek wil voeren en verbreekt de verbinding.

Ondertussen zitten mijn schoonouders al weken zonder internet omdat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft.

Gewenste Oplossing:

Wij verwachten dat mijn schoonouders opzet korte termijn weer gebruik maken van het internet waar zij voor betalen en willen hierover proactief geïnformeerd worden. Tevens verwachten wij dat mijn schoonouders goed gecompenseerd worden voor herongemak wat hen door het knullige optreden van Caiway is bezorgt.

Daar naast willen wij een klacht indienen tegen Pip vanwege zijn schofterige gedrag in het gesprek op vrijdag 2 juli.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Ik kan heel goed begrijpen dat u zo snel mogelijk geholpen wilt worden. Ik heb direct uw gegevens erbij gepakt en zie dat de technische afdeling hier nu mee bezig is. Het onderzoek loopt nog en wij wachten op de terugkoppeling. Betreft de telefonische service waarderen wij uw feedback en zullen deze klacht terugkoppelen om de processen en service te verbeteren op de desbetreffende afdeling. Het is niet de bedoeling dat u het gevoel heeft niet serieus te worden genomen en op zo'n manier wordt behandeld en willen als bedrijf juist voor goede service staan waar wij continu op willen verbeteren. Wij laten de klacht hier open staan en zullen u terugkoppeling geven zodra wij updates hebben van uit de technische afdeling Zodra het is opgelost zullen wij een gepaste compensatie met u bespreken. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Team Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 07 juli 2021 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de openstaande klacht heb ik intern contact opgenomen met de klachten afdeling waar u een lopende klacht had lopen. De storing is inmiddels opgelost en mijn collega heeft contact met u gehad en als compensatie 2 maanden gegeven wat op de volgende factuur wordt vergoed.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en sluit de klacht. Ik heb alleen nog 1 verzoek aan u om de (achter)naam van de collega in de klacht te verwijderen. Er wordt intern hier naar gekeken en zullen onze collega hier op aanspreken.

Met vriendelijke groet,
Leroy
Caiway Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AdriRuiter