Klacht: cadeaukaart werkt niet

op 04 september 2018 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

ik heb bij decathlon best een cadeaukaart van 10 euro gekocht om op de website van decathlon iets te bestellen. nu kreeg ik bij bestellen een foutmelding op de cadeaukaart en toen ik het nog een keer wilde proberen melde de website kaar of pincode ongeldig. ik heb meteen gebeld met decathlon en zij zouden met it bekijken wat er aan hand was. opeens een berichtje dat kaart gebruikt was en dat ze verder niets konden doen. maar kaart is niet gebruikt en ook als ik saldo checker van de cadeaukaart check staat er nog steeds saldo 10 euro echter kaart is niette gebruiken. al diverse mails aan klantenservice maar komt geen enkele reactie.

als ik mijn 10 euro op cadeaukaart gewoon kan gebruiken en bestelling op decathlon.nl kan afronden. artikel is niet in winkel verkrijgbaar dus moest daarom zo.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 september 2018 om 15:07 geantwoord

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl.

Wij kunnen zien dat u de giftcard inmiddels bij uw bestelling van 5 september hebt kunnen inwisselen. De giftcard is pas 24 uur na afgifte geldig en het is erg vervelend dat u dat niet is verteld na aankoop. Wij gaan er vanuit dat u nu de bestelling hebt kunnen plaatsen en wellicht al hebt mogen ontvangen.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door petermoos