Klacht: Cadeaukaart Hema

op 26 april 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 maart dit jaar was ik jarig, maar verbleef toen voor 3 maanden in het buitenland.
Er is tijdens deze periode een cadeaukaart van de Hema per post naar mij gestuurd.
Begin April ben ik thuis gekomen en vond deze cadeaukaart, zag op de achterkant dat deze inmiddels verlopen was op 17-03 j.l..
Ik heb meteen de Hema in mijn woonplaats Purmerend gebeld, daar kreeg ik een tel. nr. van het hoofdkantoor.
Direct gebeld, een mevrouw zou kijken of de geldigheidsduur (datum) wat aangepast kon worden of eventueel als compensatie een nieuwe kaart …..
Ik zou de volgende dag teruggebeld worden, dat was vandaag.
Er kon NIETS voor mij gedaan worden!
Is dit soms \’echt Hema\’ wat er op de voorkant van mijn cadeaukaart staat?
Vandaar deze klacht!!!!
Ik heb de pincode nog niet opengekrast, wilde eerst bellen wat te doen.
Ik ben ZÉÉR ONTEVREDEN met dit negatieve antwoord van de Hema aan een een trouwe Hema-klant
Geen reklame

Gewenste Oplossing:

Ik ben met mijn vraag niet serieus genomen, zo voelt het!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.M. Visser