Klacht: Cadeau bon pin kwijt

Davtuip op 22 november 2022 over Cadeaubon.nl in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jaar geleden mijn cadeau bon verzilverd bij bol.com en kom er nu achter dat ik er wat voor wil kopen dat ik een pin code tevens moet invullen die achterop de kaart vermeld staat.Maar die heb ik helaas niet meer. De code van mijn kaart is 6064-3645-6108-8965-323 en mijn kaart was tot 16 dec dit jaar geldig.Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Gewenste Oplossing:

Als ik een andere cadeau bon zou kunnen terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cadeaubon.nl

Reactie van de melder van de klacht Davtuip

1 jaar geleden - Het gaat trouwens om een bon van 50euro😅

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cadeaubon.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Davtuip