Klacht: Haar verpest

op 26 augustus 2019 over By Yoel in de categorie Kappers

Betreft: mislukte kleurenbehandeling : byyoel

Geachte mevrouw

Ik ben op 31 juli behandeld door Over deze behandeling ben ik niet tevreden. Mijn klacht gaat over het volgende: Ik heb een balayage genomen echter zonder resultaat. Het is bijna niet tezien dat het haar gekleurd is, daarnaast is het haar erg afgebroken pluizig en heel erg droog. Ik vind het heel onprofessioneel dat u mij 7 augustus terug naar huis hebt gestuurd, over het feit dat mijn zusje van 4 afspraken onbewust heeft ingeplant, en dat u veder met mij geen andere oplossing wilden zoeken. Ik zou graag 70% Van de gehele bedrag terug krijg, om vederen schade te herstellen. Daarnaast wil ik ook dat u uw excuses aanbied, over het feit dat u heel onbeschoft met mij bent omgegaan.
Hierbij verzoek ik u de klacht binnen 2 weken in behandeling te nemen.

-Update 2 weken zijn inmiddels voorbij echter hebben zij geen reactie achter gelaten.
Mijn vriend die heeft gebeld en kreeg ipv de eigenaar van het salon haar man aan de lijn, hij vertelde hem dat mijn haar erg zwak was, dat het daarom afgebroken is, helaas was meneer die dag niet aanwezig en geen idee heeft hoe mijn haar er echt uitzag. Meneer blijft telkens zeuren dat mijn zusje van 4 afspraken onbewust heeft ingepland en veder niet wilt helpen, ook wanneer we vragen naar de eigenaar wilt tie het niet doorgeven. Mijn haar die leid nu erge schade ..
Met vriendelijke groet, Sumeya Gok

Bijlage; vind u fotos van het resultaat.

droog punt jpg

geen kleurenverschil. punt jpg

mislukte behandeling punt jpg

pluizig punt jpg

-geld terug
-excusses aanbieden

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over By Yoel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door