Klacht: Onbetrouwbaar bedrijf. Wel laten betalen, maar niet leveren.

op 25 februari 2020 over BY-POS in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onbetrouwbaar bedrijf.
Ik ontving een zending van bypos, waarbij 1 artikel t.w.v. 60 euro in de doos ontbreekt. Direct contact opgenomen. sorry, heel vervelend, het artikel is niet op voorraad, maar wordt spoedig nageleverd. Inmiddels zijn we drie weken verder. Geen nalevering gezien. Nu beweerd met opeens dat het ontbrekende artikel wel in de doos gezeten zou moeten hebben. Men stuurt zelfs een foto van de doos, maar daarop is het ontbrekende deel ook niet als dusdanig herkenbaar.

Gewenste Oplossing:

Het ontbrekende item nazenden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BY-POS

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BY-POS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pjmeulen