Klacht: Buurtmonteur komt niet

op 13 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Mooi, Ziggo laat weten dat ze buurtmonteurs gaat inzetten. Je kunt zelf via hun website een afspraak inplannen. Daar wil ik wel gebruik van maken, want de tv-verbinding is al tijden slecht en de internetverbinding doet (150 mbit!) is vaak zo traag als wat (ik heb er diverse keren met de helpdesk over gebeld, zonder enig resultaat). Op 3 augustus plan ik mijn afspraak. Jeetje, de buurtmonteur is op 13 september pas beschikbaar, 5 weken wachten dus. Nou ja, vooruit dan maar. Ik krijg direct een keurige bevestigingsmail met de afgesproken datum en tijd. De afspraak is om 9.30 uur. Maar wie er ook komt op 13 september, geen buurtmonteur, niet om tien uur, elf uur, twaalf uur … Ziggo dus maar eens bellen waar hij of zij blijft. Er blijkt niets te zijn ingepland … Nee hoor, die komt niet langs vandaag. Hoe kan het in vredesnaam dat je via hun website een afspraak inplant die vervolgens niet in hun systeem staat? Voor een bedrag van € 70 per maand krijg je gewoon een slecht product met een waardeloze service.

Uiteraard een goede tv-verbinding, waarbij het beeld niet telkens even stil staat of blokjes vertoont en een goede stabiele internetverbinding (wifi) met voldoende snelheid

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dirkdicke