Klacht: BUURTBUS RIJD DOOR

op 13 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik sta te wachten op de buurtbus waar hij hoord te komen en als t nog 1 minuut is zie ik de buurtbus zo de rotonde rechtdoor rijden NU BEN IK TE LAAT

Als de bus gewoon langs de halte komt

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Hoi Talita, Niet leuk om te lezen dat de buurtbus bij de rotonde rechtdoor is gereden i.p.v. naar de halte. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ervaren ongemak. Ik wil je klacht graag intern doorgeven zodat het verder uitgezocht kan worden. Daarvoor heb ik iets meer informatie nodig. Zou je aan kunnen geven om welke lijn het gaat, hoe laat, in welke plaats en welke halte de bus heeft overgeslagen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 juni 2016 om 05:16 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat de buurtbus bij de rotonde rechtdoor is gereden i.p.v. naar de halte. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ervaren ongemak.

Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Talita2000