Klacht: Buurtbus doet halte niet aan.

op 16 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Vancom Z-Limburg, Wat balen dat de buurtbus niet langs je halte kwam. Ik stuur je klacht intern door en vraag of er een terugkoppeling mogelijk is. Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Volgens onze logfile gegevens is het busje wel gestopt op de Rijksweg, maar wel 7 minuten later als gepland volgens dienstregeling.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Vancom Z-Limburg