Klacht: Buurtbus

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buurtbussen rijden meerdere malen per week te vroeg weg waardoor ik mijn overstap niet haal en ruim een half uur in de kou moet staan.. Bussen kunnen echt niet te vroeg vertekken. Moet ondertussen duidelijk zijn. Net liep ik naar de buurtbus en stond er pal achter toen die weg reed. Te vroeg weer en ik heb staan zwaaien als een gek. Kan echt niet. Worden de chauffeurs hier überhaupt op aangesproken?

Met oplossing komen. Chauffeurs op aanspreken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Taravb, Jammer om te lezen dat de buurtbus regelmatig te vroeg vertrekt. Om je klacht door te kunnen geven heb ik meer informatie nodig. Zou je aan kunnen geven: Om welke lijn het gaat, Wanneer de bus te vroeg is vertrokken, Op welke tijden, In welke plaats, Bij welke halte en in welke richting je reist. Zodra ik deze info heb ontvangen zet ik je klacht intern uit in de regio. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:24 geantwoord

Beste Taravb,

Enige tijd geleden hebben wij om extra informatie gevraagd zodat wij de klacht konden doorsturen naar de regio. Tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen. We sluiten daarom deze klacht af.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^Jimmy
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Taravb