Klacht: Bustijden lijn 1&2 Breda

op 14 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goede morgen,

Hierbij zou ik graag mijn mening willen delen met jullie over de bustijden van lijn 1&2 in Breda.
Voorheen als ik lijn 2 richting Haagsebeemde miste in de vakantie kon ik er nog wel eens voor kiezen om lijn 1 te pakken richting dijkplein, maar omdat jullie ervoor hebben gekozen om die 2 lijnen tegelijkertijd te laten vertrekken moeten veel mensen Een half uur wachten tot dat de volgende bus komt is het misschien makkelijk om de oude tijden in de vakantie aan te houden wand mijn trein komt 1 over het uur of 1 over het half uur aan, dus dat lijn 1 of lijn 2 5 min later kan vertrekken Zodat de mensen die naar hun werk moeten gewoon hun aansluiting kunnen halen?

Ik hoop dat jullie iets kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet Aukje van Bijnen

Ik ben zeer tevreden over de busscaufers van deze lijnen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 juli 2016 om 14:06 geantwoord

Beste Aukje,

Jammer om te lezen dat je tijdens de vakantiedienstregeling ervaart dat je een aansluiting niet kunt halen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Echter is het maken van een dienstregeling een complex proces waarbij rekening moet worden gehouden met verschillende factoren. Zo wordt er gekeken naar verschillende aansluitingen, ook onderweg en tijdens de vakantieperiode. Daarbij is het niet altijd mogelijk om alle bussen precies op elkaar aan te laten sluiten. Excuses voor het ervaren ongemak.

Overigens ben ik blij om te lezen dat je zeer tevreden bent over de buschauffeurs van lijn 1 en 2. Bedankt voor je compliment!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Aukje van bijnen