Klacht: Bustijden

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is fijn als de bestonden veranderen de lijn 58 zou om 15.50 komen dus sta je hier als iets eerder om de bus niet te missen stond hier om 15.40 maar de bus kwam niet heb moeten wachten tot 16.17 voor de volgende bus kwam hier stonden ook meerdere mensen te wachten. Waarom veranderen de bus tijden als de bussen nog te laat of helemaal niet komen?

Als de bussen op de goede tijd wachten en dit ook op het bord goed staat hier bleef de tijd veranderen en was deze opeens weg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 20:31 geantwoord

Beste Calina,

Wat jammer dat de bussen niet op tijd komen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ook vind ik het jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Calina