Klacht: bustijden

samvdruit op 14 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik reis altijd met bus 401 of 402 richting Breda. Zo gaat er elke dag van de week een bus om het half uur, nu moet ik op zaterdag om 10 uur op mijn werk zijn, maar het rare is dat er om 9 uur geen bus gaat? er gaat er een om 8 uur maar dan ben ik 1,5 uur te vroeg, en de eerst volgende daarna gaat pas om 10 uur kaar dan kom ik heel erg te laat. en na 10 uur gaan ze gewoon om het uur. Ik snap niet waarom er 2 uur tussen die bussen zit?

als er een 9 uur bus komt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 oktober 2017 om 08:25 geantwoord

Beste samvdruit,

Jammer om te lezen dat de huidige dienstregeling op zaterdag niet aansluit met je werktijden. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Doordat er op zaterdagochtend aanzienlijk minder gebruik gemaakt wordt van het openbaar vervoer dan doordeweeks rijden er minder bussen. Daarom is er voor gekozen om geen bus om 9:00 uur te laten vertrekken. Het reizigersaantal is daarvoor te laag.

In december komt er een nieuwe dienstregeling. Wellicht worden de tijden zo aangepast dat het voor jou beter uitkom. Je klacht heb ik intern doorgegeven aan onze vervoerskundige met het verzoek om naar de mogelijkheden te kijken.

Om toch op tijd op je werk te kunnen komen zou je gebruik kunnen maken van aanvullend vervoer. Meer informatie hierover vind je op https://www.arriva.nl/noordbrabant/reisinformatie/aanvullend-vervoer.htm.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door