Klacht: Bustijden

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo, vanaf maandag 11 september ga ik met lijn 51 vanaf Leeuwarden naar Dokkum. Het is vandaag al de tweede keer in drie dagen dat de bus 11 minuten te laat vertrekt vanaf Leeuwarden. Ik baal hier ontzettend van. Op deze manier kom ik te laat op stage omdat Arriva zich niet aan de betreffende dienstregeling houdt. Graag wil ik dat hier na gekeken word.

Graag aan de dienstregeling houden die vermeld is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 09:43 geantwoord

Beste Marije de Vries,

De tijden van de dienstregeling zijn bij benadering. Natuurlijk streven wij ernaar de tijdens zo strak mogelijk aan te houden. Er zijn altijd omstandigheden waardoor een bus vertraging kan oplopen. Hierbij kun je denken aan verkeerslichten, meer reizigers bij de halte dan verwacht of een file. Onze excuses voor de hinder die je hebt ondervonden tijdens reis.

Wij hebben je melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke vestiging met het verzoek dit met de chauffeur te bespreken.

^JP
Webcareteam Arriva