Klacht: Busstempels

op 13 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemiddag
Vandaag 13 juli gingen wij met de buslijn 1 van 11.56 na station Lelystad. Deze bus kwam al om 12.03 dus te laat. Verder had de bus chauffeur gestempeld op 11 1/2 half 12 dus oftewel half uur te vroeg wij zagen dat toen we om kwart voor 1 terug naar de bus liepen want toen keek ik op de kaartjes.
Wij gingen er vanuit kaart gestempeld van af 12 uur krijg je altijd half uur extra dus in gang kaart half 1 dus 1 uur reistijd. Dan moeten we terug kunnen. Voel me voor 4 euro die ik betaald heb belazerd. En word niet normaal te woord gestaan ook door arriva personeel. Graag hoor ik van u.mvg femmy en Barry van rumt

Wanneer dit opgelost word.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 juli 2016 om 13:39 geantwoord

Hallo Femmy,

Bedankt voor je bericht. Ik stuur je klacht door naar de teammanager in de regio zodat hij dit met de chauffeur kan bespreken. Doelstelling van deze melding is om herhaling te voorkomen.

Omdat ik uit jouw verhaal opmaak dat dit buiten jullie schuld om is kun je online een restitutieverzoek indienen: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm En dan kiezen voor stuur een bericht. Helaas kan en mag ik je vanaf deze plek niet toezeggen of het verzoek ook daadwerkelijk toegewezen wordt.

^DK
Webcareteam Arriva