Klacht: Busstation Oosterhout. Te laat

op 20 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De laatste keren dat ik op het busstation van oosterhout in de bus moest wachten op een andere chauffeur zijn ze iedere keer te laat. Momenteel zit ik in bus 325 richting oosterhout en we zijn pas net weggereden bij het busstation, omdat d buschauffeur ‘naar de wc moest’. Ik s ap dat dat even kan duren, maar het is de afgelopen keren hetzelfde excuus. Dit maal was het maar liefst 14 minuten. Ik begin me af te vragen of ze de tijden vanaf het busstation in Oosterhout niet beter kunnen aanpassen.

Ik ben tevreden als de chauffeurs zich aan de tijden houden..

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Luigi, Niet leuk om te lezen dat lijn 325 met vertraging is vertrokken en dat dit vaker voorkomt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Zou je nog aan kunnen geven wat de offici?le vertrektijd was van lijn 325? Zodra ik deze info heb ontvangen geef ik je klacht intern door aan de desbetreffende vestiging waar het verder wordt uitgezocht. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 13:55 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat lijn 325 met vertraging is vertrokken en dat dit vaker voorkomt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Zou je nog aan kunnen geven wat de offici?le vertrektijd was van lijn 325? Zodra ik deze info heb ontvangen geef ik je klacht intern door aan de desbetreffende vestiging waar het verder wordt uitgezocht.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Luigifarla