Klacht: Bussen vol

op 06 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Voor lijn 305, Oss richting Eindhoven, rijden dagelijks touring bussen omdat er meer mensen naar Eindhoven moet als er in de bus passen. Echter is dit op vrijdag niet het geval.. Hierdoor kan ik niet mee in de bus en kom ik te laat. Een bus eerder of later maakt niet uit, deze zijn altijd vol.

Als er vrijdag ook weer gewoon touringbussen rijden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 oktober 2017 om 11:53 geantwoord

Beste M.vdcammen,

Wat jammer om te lezen dat jij op vrijdag niet met de bus mee kunt en je te laat voor je afspraak komt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Echter, volgens de informatie die ik heb rijden er ook op vrijdag versterkingsbussen. Welke lijn en op welk tijdstip lijn 305 door een extra bus versterkt wordt, kun je hier: https://www.arriva.nl/web/file?uuid=e5bea3c4-eadd-4266-875f-72f800098789&owner=af8aec32-6c73-47d5-af4d-f1553a2c3b77&contentid=4311 lezen.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 06 oktober 2017 om 14:33 geantwoord

Dit klopt helemaal, er staat inderdaad dat er extra bussen rijden. Deze rijden echter niet!

Alle klachten die gemeld zijn door M.vdcammen