Klacht: bussen te laat of helemaal niet komen opdagen

op 19 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bus 72 komt of te laat of komt niet opdagen omgeven Gelderland
bus 72 ging eerst tot aan Varsseveld en nu niet meer waardoor er mensen zijn die niet meer op tijd op hun werk komen.

Gewenste Oplossing:

bussen moeten gewoon op tijd komen en niet te laat
en de bussen moeten gewoon weer tot Varsseveld gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Dutchcobra, Wat jammer om te lezen dat je ervaart dat lijn 72 te laat of helemaal niet komt opdagen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 72 gelet kan worden maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou: - Bij welke halte stap je op de bus? - Hoe laat moet de bus volgens de dienstregeling bij die halte vertrekken? - In welke richting reis je? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Dutchcobra

4 maanden geleden - Groenlo Busstation tussen 6:00 uur en 8:00 uur in de ochtend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dutchcobra,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd zodat er op de punctualiteit van lijn 72 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 18:19 geantwoord

het probleem is nog steeds niet verholpen puur vanwege het feit dat de bus nog steeds te laat komt en dat er nog geen oplossing is dat deze bus doorgaat naar varsseveld.

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchcobra