Klacht: bussen te laat

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Lpe, Wat balen dat je bus niet op tijd op de juiste plaats is. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Dan kijk ik het na. Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Lpe

6 maanden geleden - vertrek halte: leiden centraal vertrektijd app: 17:29 lijnnummer:38 eindhalte: katwijk, vuurbaak

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 18:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lpe,

Ik zie inderdaad dat deze bus met 8 minuten vertraging is vertrokken. Ik stuur hierover een klacht intern door naar de manager van deze lijn, zodat dit besproken wordt met de chauffeur.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Lpe